Info! Upprensning i anmälningssystemet

Hej nuvarande & tidigare medlemmar,

Vi håller på att försöka rensa upp i vårat anmälningssystem, vilket innebär att några utav er kommer att få ett påminnelse mail kring kurser som ligger som obetalda. (Det kan vara att er avanmälan inte blivit registrerad, att betalningsmailet på något sätt rensats bort, att betalningen är gjord manuellt istället för kopplat till OCR, betalt via E-passi mm)

Om det på något sätt blivit fel i vårat anmäningssystem så svara gärna på mailet så vi kan rensa bort det som ligger som obetalt.

Om det är så att ni på något sätt missat betalningsmailet, förmodligen pga att det hamnat i skräpposten eller inte kommit fram, så är vi väldigt tacksamma om ni meddelar oss även detta och att eventuell betalning kommer trots att det berör kurser flera år tillbaka..

Tack för visad förståelse!

Mvh … Borås Dansförening

Inga kommentarer