Kurser & tävlingsträning hösten 2018

Nu har vi börjat uppdatera höstens kurser & tävlingsträning på anmälningssidan ?
(Alla kurser går än så länge inte anmäla sig till, uppdateringar kommer att ske löpande) ?

Anmälan – se länk:

Anmälan Kurser & Träning

OBS! Bindande anmälan **

Varmt välkomna till Borås Dansförening ? <3 För mer info gå in & gilla vår Facebook sida 🙂 https://www.facebook.com/BorasDansforening/ Övrig info! - Vill ni köpa presentkort - maila info@bdf.nu eller skicka ett meddelande via vår Facebook sida 🙂 - För er som vill anmäla enbart medlemskap - använd "Enbart medlemskap 2018" under rubriken Övrigt längst ned på anmälningssidan (OBS! Använd INTE "Ansökan endast om medlemskap" under rubriken Medlemskap övers på sidan) ** Bindande anmälan: - Sker avbokning mindre än 7 dagar innan kursstart görs ingen återbetalning av kursavgiften. - Vid sjukdom eller liknande måste läkarintyg uppvisas för återbetalning av kursavgiften.

Inga kommentarer